Wij zijn opzoek naar een Enthousiaste ervaren HR Support medewerker (fulltime 37,5 uur)

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf, sinds 1886, met de vierde generatie aan het roer. We staan voor creatieve en verrassende innovaties in de food branche. We zijn de afgelopen jaren enorm gegroeid en er werken ruim 550 medewerkers in Rotterdam en een aantal vestigingen in het buitenland. Samenwerken, ondernemerschap, no-nonsense, kwaliteit en duurzaamheid vormen de kern van onze organisatie. We zijn trots op onze oorsprong en op de ontwikkeling naar een duurzame toekomst. Een toekomst waarin onze kinderen en generaties na hen kunnen leven in een wereld waarin er voldoende gezond en duurzaam voedsel is voor iedereen.

Verstegen is B Corp gecertificeerd en daar zijn we blij mee! Een erkenning dat we duurzaamheid een blijvende plek geven vanuit ons DNA. Verstegen wil de beste smaken hand in hand laten gaan met een positieve impact op de wereld. Als familiebedrijf geloven we dat we samen het verschil kunnen maken voor de volgende generaties en dat we kunnen ondernemen met aandacht voor de mens en de natuur. Doe jij mee?

Wij werven inclusief en divers en zijn daarom gericht op jouw talent en passie. Want ook dat is duurzaam. En je bent nooit uitgeleerd. Ben jij de collega die hier enthousiast van wordt?

Image-block

Deze functie bij Verstegen

Jouw missie: zorgen dat de variatie aan HR-administratieve processen lekker lopen.

Als ervaren HR Support medewerker werk je mee aan een modern, duurzaam en talentgedreven Verstegen. HR staat bij Verstegen dan ook voor Human Relations.

Structuur brengen in ad hoc activiteiten en overzicht houden als het hectisch is. Nauwkeurig, betrouwbaar, snel oppikken van informatie en afwijkingen signaleren in de HR administratie. Aanpakker. Een vraagbaak zijn voor medewerkers, leidinggevenden en HR collega’s. Een aantal kernwoorden waarop je je talent kan inzetten.

Image-block

Jouw baan

Samen met je directe collega, geef je de juiste informatie door aan de Salarisadministratie. Je structureert tijdig de benodigde informatie zodat processen met betrekking tot instroom, doorstroom en uitstroom op een goede manier verwerkt worden en ondersteunt samen de HR Business Partners. We gaan in de loop van de tijd naar een nieuw HR systeem. Jij hebt hierin een belangrijke rol om het soepel te laten lopen: nu en later. Dat is pas echt een uitdaging. Jouw uitdaging.

Image-block

Jouw uitdagingen:

  • Verwerken van mutaties en overige administratie in verband met in-, door- en uitstroom van medewerkers zodat de salarissen tijdig betaald kunnen worden en diverse systemen actueel zijn.
  • Opstellen, wijzigen en afhandelen van contracten en deze tijdig verwerken in de diverse systemen. Je bent actief met de indiensttreding en omzetting van uitzendkracht naar vaste medewerker.
  • Beantwoorden van vragen van leidinggevenden en medewerkers. Of het nu gaat om de arbeidsvoorwaarden, verlofsystemen of tijdsregistraties, jij weet hierin het juiste antwoord te vinden.
  • Begeleiden van allerlei informatie naar de juiste afdelingen of derden: schriftelijk en mondeling op een duidelijke en mensgerichte manier waarbij je rekening houdt met wat ze nodig hebben en wat er speelt.
  • Structureren en opschonen van de HR-emailbox, folderstructuur, Wervingsmatrix, en digitale personeelsdossiers.
  • Maken en verbeteren van gebruiksvriendelijke procedures, checklists, formulieren en templates zodat we efficiënt en effectief kunnen samenwerken in de organisatie. Dit is ook nodig in verband met de overgang naar een nieuw HR/Salarissysteem.
  • Aanleveren van managementinformatie en overzichten als het gaat om o.a. bezetting, aflopende contracten, in-, door- en uitstroomcijfers en ad hoc verzoeken.
  • Meedenken en meedoen met verbeteringen en je doet voorstellen om het iedereen nóg makkelijker te maken. Je hebt een goede inbreng in het HR overleg.

Image-block

Herken je jezelf in dit profiel?

  • Een MBO+ werk en denkniveau in de richting van salarisadministratie en/of HR.
  • Minstens 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie waarbij je gewerkt hebt met zowel kantoor- als productiemedewerkers.
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands in woord en geschrift en goed cijfermatig inzicht.
  • Ervaring met diverse HR-datasystemen en goed in Excel: je hebt ervaring met het opstellen van diverse overzichten uit deze systemen. Als je gewerkt hebt met Loket en ATPS is dat een pré.
  • Je bent een stressbestendige proactieve teamspeler die het leuk vindt om van adhoc naar structuur te werken: secuur, vriendelijk, behulpzaam en flexibel en je wilt bijdragen aan het verder professionaliseren van de organisatie en jezelf. Never a dull moment!
  • Je bent woonachtig in Rotterdam of omgeving en tenminste op vrijdag beschikbaar en het liefst ook op dinsdag in verband met het HR overleg.
  • We zijn op zoek naar iemand die 5 of 4 dagen per week beschikbaar is, waarbij vrijdag een vaste werkdag is.

Image-block

Waar kom je terecht bij Verstegen?

Je krijgt een plek in het team HR dat bestaat uit 10 collega’s: HR voor de business, learning & development, verzuim en vitaliteit. We werken op een professionele en informele manier met elkaar en met de verschillende teams binnen de organisatie samen. Onze directe communicatie, het snelle schakelen en een dosis humor is iets wat bij je past.

Image-block

Wat wij bieden

  • Dit is een verantwoordelijke functie in een bijzonder familiebedrijf dat volop in ontwikkeling is. Jij kunt hier echt iets bijdragen en zelf ook verder groeien. Persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk.
  • Het salaris is afhankelijk van je ervaring en ligt tussen € 3.500,- en € 4.000,- op fulltime basis.
  • De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uiteraard goed, met 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om tien extra vakantiedagen bij te kopen, een goede pensioenregeling, fietsplan, inhouse bedrijfsfitness met korting, vitaliteitscoach en korting op het assortiment van Verstegen.

Image-block

Zullen we kennismaken?

Is je interesse gewekt? We willen heel graag weten wie jij bent. Stuur een motivatiebrief en je cv naar hbeckers@verstegen.nl.

Wil je graag eerst nog meer weten over de functie of ons bedrijf? Bel of mail gerust met Hilde Beckers, CHRO, 06-22539971 of hbeckers@verstegen.nl.

Fijn om vooraf te weten: in de procedure is een persoonlijke drijfveren-vragenlijst opgenomen die we met elkaar bespreken.

Screening maakt onderdeel uit van de procedure.

Deel deze vacature: